Jobbig dag.

Nu sitter jag här igen.
Jag jobbar med "mitt liv" , vi ska lämna in de arbetet i morgon och mitt arbete är typ 1000 sidor känns de som men de är de inte men ändå.
Mitt liv är ett arbete vi gör i Hälsopedagogiken.
Man ska typ skriva massor, och det har jag verkligen lyckats med och jag är inte klar än så de kommer bli massor.

Idag är de den ur-jobbiga Tisdagen igen, det är idag det inte brukar gå att prata med mig när jag kommer hem från skolan för att jag är skit trött.
Efter 12:00 har vi Svenska,Engelska och Matte på rad tills klockan 16:00 inte alls roligt.
Men har jag klarat de flera veckor så ska jag nog klara de i dag med.
Första lektionen har vi Barn,kultur och fritidsverksammhet, då ska jag,Erik,Caroline och Josefine gå till Friskis och Svettis och anfallla dom med massor av frågor. Jippie, vad tråkigt.

Ne nu ska jag göra lite smått innan jag ska cykla iväg till Rebecca.
Hoppas ni har en bättre dag än mig.
Pusshejs <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0