Kort dag idag.

I morse började jag 08:00, jag och Rebecca cyklade som alltid till skolan.
Våran första och enda lektion idag va Arbetsmiljö och Säkerthet alldså så va det Hjärt och Lungräddning i 3 timmar.
Det va faktisk kul, jag och Emilia satt brevid varandra och garvade åt dockan och dom som va i våran grupp.
Vi va 3 grupper.
Det som lätt va roligast va när Tropp skulle göra, han fick skäll av tanten för han gjorde fel hela tiden.
Mahaha.
Vi fick ett intyg med att man hade klarat alla momenten och då skulle hon skriva våra namn och skit och hon kunde inte stava till något utan hon frågade typ 24/7 hur man stavade de.
Sen när de va Rickards tur så säger han Rickars Johansson med 3 k.
Mahahahahahahahahh.
Jag måste bara berätta en sak till.
När Tropp låg och blåste i den där dockan så säger tanten något i den här stilen :

Tanten: Det är ingen ide hon har vart död länge nu så som du håller på.
Tropp: Men va fan vill du att jag ska hoppa på den eller va fan ska jag göra?
Tanten: NEJ inte hoppa på den den kostar massa pengar.

Okej ni kanske inte tycker de va kul, men de va de i verkligheten.
Efter som vi slutade för dagen 11:00 så har jag inget alls att göra.
Jag har redan städat mitt rum och gjort läxor,gissa om jag kommer va uttråkad när det blir kväll?

Pusshejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0