Onsdag morgon.

Redan Onsdag, det är gött de. Idag börjar jag 08:40 med NKA (NaturKunskap A) vi har prov i det nästa vecka så den här lektionen ska vi ha repetion och jämföra varandras anteckningar. Jag tyker det låter som en bra naturkunskapslektion om man jämför med dom andra gångerna. Efter den lektionen har vi typ 20 minuters rast och sen har vi Matte i typ 50 minuter och sist häsopedagogik i typ 2 timmar. Hälsopedagogik är faktiskt lite roligt om jag får säga det själv.

I eftermiddag när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig och sova för jag har världens jävla huvudvärk och den vägrar gå bort och det är skit jobbigt och jag tänker inte va hemma för det är as tråkigt att va hemma.

Nu ska jag sätta in några lösa papper i min pärm sen ska jag snart åka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0