Back in Råda.

Nu är jag hemma i Råda igen efter en helg hos pappa.
Vi har funderat på om vi ska göra så att jag och Bella bor mer hos pappa fast olika gånger.
Andledningen är att jag och Bella inte riktigt klarar av att va i närheten av varnadra utan att bråka. Haha. Vi är så töntiga.

Idag har jag kört bil, det gick jätte bra, jag körde till och med på 3:an det är lite fantastiskt vill jag lova.
Pappa säger att jag är bäst väldigt bra på att köra bil nu och att jag fattar vad jag håller på med.
Nu tror jag till och med Lovisa skulle kunna åka med utan att få en skräckkörning som hon fick första gången jag körde.
Stackars liten ♥

Ååå jag har tappat bort min mobiltelefon och den är spårlöst borta. Problemet är att den va urladdad när jag la den nån stans hos pappa så man kan varken ringa eller sms:a till den och kolla vart den är. Jaja den kommer väl fram det är inte första gången den försvinner precis. Hahaha.

Nu ska jag bada i vårat bubbelbadkar men jag återkommer senare.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0