Pause :D

Jag håller på med Hälsopedagogik men just nu har jag tagit en pause för det är ganska jobbigt att sitta ock skriva massor på en gång, så då får man ta pauser.
Jag är "barnvakt" åt Filip också så jag borde gå och kolla vad han gör också.
Jag tror han leker med lastbilar för jag hör nån som gör konstiga ljud i från sig så det är antagligen han.
Imorgon är det Torsdag och snart är det Fredag igen det är jäklarns vad tiden går fort nu. 
I morgon har jag de jag hatar mest av allt i hela världen nämligen estetiskverksammhet fy usch as jätte tråkigt. Fast förra gången va det faktiskt lite roligt bara för att Rebecca råkade trycka för hårt på färg tuben så det smäll till och all färg spruta ut rakt ner på golvet. Mahahah. 

I går hittade inte vi min mobil, snart kommer min telefon bli ledsen om jag inte hittar den för den kommer typ dö av vattenskador om den inte ligger ute som den där tanten sa. 
Hon är läskig. 

Nu ska jag fortsatta med Hälsopedagogik, men jag återkommer senare. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0