Tjosan!

Nu har Lovisa åkt hem för jätte länge sen, och jag har hunnit att skriva en novell och den blev bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt så jag är lite stolt kan jag ju meddela folket.

Igår kväll när jag och Lovisa kom hem satte vi oss vid datorn och grejsa lite sen gjorde vi iordning oss och sen så skulle vi lägga oss och se på film. Lovisa kom upp till mig i sängen så hon skulle se tv:en bättre. Vi hann inte se allt för långt och inte allt för kort innan vi sommnade rakt upp och ned i sängen båda två med tv:en på. Klockan va nån gång 2-3-4 när vi sommnade (tror vi).
Båda hade tydligen vaknat några gånger under natten och tänkt stänga av tv:en men eftersom vi heter Alexandra & Lovisa så orkade vi inte de.
Stackars älskling hade ont i ryggen eftersom hon hade sovit i ett "hål". Skulle inte förvååna mig alls om de va jag som putte ner henne där men Lovisa sa att de inte va jag så de va ju bra.
När vi vaknade på morgonen så gjorde vi som alltid. Vi vaknar jämt samtidigt (mystiskt) och sen ligger vi bara och stirrar på varandra utan att säga något.
Ibland är vi knäppa. Sen gick vi upp och åt frukost sen kollade vi på bildenra från i går och sen såg vi på Svensson-Svensson och Kärleksagenterna. Vi måste se dom andra avsnitten en annan dag .

Förövrigt så måste vi göra om den här helgen eller vad säger ni grabbar?
Jag och Lovisa är redan på!

Alexandra älskar sina älsklingar mest. Ni är dom underbaraste som finns.

AlexandraLarsson♥LovisaJansson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0