20 Oktober

Första dagen är nu avklarad, den gick alldeles fint.
Jag fick glädjande nyheter, vi har flyttat fram No-provet så vi har de veckan efter lovet i stället för den här veckan, det är helt fantastiskt underbart.
Något som är lite mindre underbart är att vi har 3 läxor den här veckan ändå plus ett inlämmningsarbete, men jag tycker jag klarar av de här ganska bra och jag har blivit 10000 gånger bättre i skolan nu än vad jag va i 9:an, stolt.

På Onsdag är det iallafall Alexandra Johanna Larsson som ska gå på HSM3 med Louise,Rebecca och Caroline, åå är de jag som har längtat efter att få se den eller? Aa för de är det. De kommer bli as skoj.
Nån dag ska jag och Emilia dra med oss några tjejer och se Rallybrudar också, det filmen verkar också va as bra.

Nej nu ska jag åka förbi Hedevik en stund sen kommer jag hem och anfaller med en blogg ska ni se.
Hadetbra Pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0