:)

Grattis till mig. Jag börjar fatta matten så de kommer bli as jätte bra. Ibland är jag lite för bra och allt är bäst nu. Och Lovisa ska troligtvis sova här på Lördag-Söndag och då kommer de bli roligare än roligast. Problemet blir hur vi ska klara av att cykla från Lovisa och hem till mig efter att ha sett den filmen. Haha, vi lär nog ta en del omvägar så vi slipper cykla brevid skogen, jag lär nog sitta på Lovisa när vi ser filmen, hahah, vi ska se When a stranger call. Som tur är så ska ju Lovisa sova här så vi får typ se på Byggare Bob eller något när vi kommer hem så vi kan sova. HAHAH!



Jo men det finns ingen som är så fin som dig, och du antar inte hur mycket du betyder för mig. Älskar dej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0