Hemma från Vinninga :D

Nu har jag kommit hem och hunnit va hemma ett tag efter att jag och Lovisa kom hem från Pappa/Vinninga.
Vi hade faktsikt lite mysigt hos pappa.
För det mesta tog vi det lugnt men det va bara skönt.
Nu har Lovisa åkt med mig i bilen och hon överlevde, Lovisa berättar säkert om det enda lilla misstaget jag gjorde men det gick faktiskt bra.
Mahahahaha.
Vi spelade också spekulation och jag vann, men jag får ju inte glömma att Lovisa va faktiskt riktigt bra på de.
Sen tog vi även en tur på moped, det gick väldigt lyckat för en gångskull.
Vi ramlade inte en ända gång och vi körde inte heller över någon.

I morgon ska jag ta Thailandssprutan och jag är livrädd, men min älsklings Lovisa har sakt att det inte är något att va rädd för och att jag ska kolla åt ett annat håll och tänka på något trevligt.
De här ska jag allt klara ska ni se.
Sen hoppas jag att jag ska träffa Lovisa-älskling i morgon också så vi kan ha det roligt.




Älskar dig Lovisa.
Det har vart lite jobbigt det senaste med klassbyte och sånt.
Men det här ska vi klara bra älskling <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0