SMILE :D

Nu har jag hunnit göra lite läxor och jag kom på att jag inte behöver göra alla idag utan att jag bara har 2 tills i morgon, så resten hinner jag göra i morgon det är ganska bra.
I morgon har vi kommunkunskapstest, det kommer bli ganska lätt tror jag.
Jag kan iallfall de, bara för att jag är bäst.

Idag sa Erik en as rolig sak men jag kan den inte precis i prick men den va ungefär så här:

Erik: Jag försökte få Johan att komma men han ville ju inte komma.
Alex: Komma? Va?
Erik: Ja han vägrade komma i Fredags, det spelade ingen roll vad jag gjorde han ville inte komma ändå.
Alex: Hahahahahahahhahahahahahahahahaah.

De va faktiskt riktigt kul för Erik menade att Johan inte ville komma ut och jag hade lite mer snuskigt tankar.
Alla kan faktiskt inte tänka lika.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0