08:27

Gomorron!
Om en timme ska jag va i skolan, och träffa Sötsara. Idag lyckades jag gå upp en halvtimme för tidigt, jag trodde jag skulle gå upp halv åtta, men åtta va egentligen planerat.

Så vad gör man när man fått en extra halvtimme i livet? Jo, bloggen såklart.

Nu börjar jag bli riktigt förkyld, jag hatar det. Gå och snyta sig 24/7, ush. Fast det är ju inte så konstigt att jag börjar bli förkyld. I skolan är det svinkallt överallt. Dom har ju verkligen lyckats, det är helt nybyggt, eller renoverat iallafall, och element finns. Men dom har fan inte värme i elementen. brrr!

Jag som fortfarande är van vid 38-40º , inte -2º. Nä, jag tror jag drar tillbaka till Kreta, mycket varmare och skönare där!

                  

Jag kommer verkligen inte
överleva vinter, det är för kallt för mej. Och när man kollar på bilderna från Kreta blir det knappast bättre!

Igår när vi åkte till Sebastian frös jag pissemycket, så jag och Joakim bytte jacka, hans jacka är tjockare än min, men jag får ta min halsduk & Ronjas vantar också när jag ska cykla till skolan, annars lär jag frysa ihjäl!

Men nu måste jag borsta tänderna, och prata lite med mamma, sen cykla till Skolan & frysa ihjäl, i hela fem fyra timmar!
09:50-14:00

Hoppas verkligen ni har en varmare dag än mej att överleva!

Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0