20:55

Hallå eller! Jag har sett på reklam värsta intressanta programmet som handlar om en sjuk kille som har våldtagit och mördat en 15-16 årig tjej, och i programmet visar han precis hur han gjorde (med hjälp av en vit docka).

Och det början 21:00, alltså om 3 minuter, och jag vet inte vilken kanal! Jag får lite halv panik nu!



När jag berättade om mina kvällsplaner för Joakim, týckte han jag va knäpp. Herregud, vadå?
Det är ju skit intressant att se hur sjuka människor det finns.. ?

MEN VILKEN KANAL, AAAAAAH!
NU FÅR JAG RÅPANIK, SERIÖST!

Sms:a mej om ni vet vilken kanal, eller nej. Min telefon är ur funktion, sms:a inte! Jag måste hitta det!

YEEES! JAG HITTADE DET!
Det va visst efterlyst.. Men.. Nu kommer jag seriöst inte våga sova, det gör jag aldrig när jag har sett på Efterlyst, det är så äckligt. bläsh!

Men nu ska jag krypa in i min stora, mysiga mimmi-&-musse-pigg-filt och se på Efterlyst!
& äta morötter, minimajs och dipp! Fanns det vitlöksdressing i kylskåpet, så fanns
det, då kan man inte tänka på att man precis kom hem från träning, sällan!
Dipp är gott & nyttigt, punkt slut! Lite nyttigt är det iallafall..


Ha det pisse bäst!
(min förkylning börjar bli värre nu, fan också!)

Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0