21:48, torsdag

Hej va,
idag hade vi också läsdag, jag tror faktiskt hela de la Garide hade det. Iallafall alla ettor. Det va sjukt tråkigt, och jag längtade hem, inte för att det hör till ovanligheterna.

Sara och jag skrattar fortfarande åt " vaah.. ?" & tycker det är lika kul som igår.

Idag har jag träffat farbror Joakim & Calle anka riktigt mycket faktiskt, det är nog läsdagens fel. Det bästa med läsdagen såklart! (och att man slapp alla lektioner, företagsekonomi, t.ex.)

När jag kom hem, va det städning som gällde, det är det värsta med torsdagar, städa ush.
Men när jag höll på att dammsuga mattan i tvättstugan, blir jag kittlad av någon, vänder mej pisserädd om, och hittar en Calle!

Vi va hungriga, iallafall jag, så vi åkte till hjärtbergs och köpte två vitlöksbaguetter och två wienerbröd, eftersom mamma inte hade hunnit hem från jobbet och handlat mat än. Nyttig måltid va.

Calle stötte lite vääääl mycket på kassörskan, Lidköpings största kåtbock, vill ha allt och alla i säng

Sen gick vi ut och klippte gräset, jag klippte mest, fast Calle va faktiskt ute med Zacco i 20 minuter, det va inte jag.

Idag har vi även testat olika pussar, stela, avslappanade och " vanliga" . Jag veeet, vi är lite egna, men det va kul.

Jag hann även prata med Rasmussötsötösöt en liten stund!


(gamal bild på Calle & Rasmus,
men den dagen är oförglömlig!)

Loviisa Jansson ♥ Alexandra Larsson - inte ens döden kan skilja oss åt.

för; Hur det än verkar så hör vi ihop,
 som solen och månen, sidor i en bok.
Hur det än verkar så hör vi ihop,
vi passar tillsammans.

Loviisa

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0