23:01, tisdag

Några saker måste jag verkligen ändra på i mitt liv :
• Gå & lägga mig tidigare
• Cykla till skolan mer än tio minuter innan jag börjar.
• Lägga in minst en bild på varje inlägg, ser mycket trevligare ut.
• Göra 50 situps varje morgon, mina magrutor som va på g, är numera på g att försvinna!

Det är ingen idé att jag försöker ens.
Allt kommer bli mycket bättre bara dialect ringer & jag får tillbaka min mobiltelefon. Jag står inte ut längre!
Jag bryter ihop vilken sekund som helst nu, seriöst! Min mooobiilteleefooooon!

Klockan är verkligen sovtajm för längesen. Vad gör jag uppe då?
Jo, jag har gjort läxor som jag antagligen inte hinner göra imorgon bara för dansen.

Okej, jag ska inte ljuga..

Jag va med Calle, och sen har jag sms:at med Joakim & Calle en liten stund också.
Inga läxor faktiskt, fast jag borde..



.     .     .     .     .     .     .     .

Anton, Alexandra, Joakim & Sebastian kan ni sova på Hede 17-18 oktober ?
Lite små funderingar jag & Calle fick förut. Vi har lite att göra om, det blir kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0