23:38, fredag

Min telefon är trasig, ja, fast inte den telefonen. Inte den svarta som är trasig, utan den som jag har så länge för att min telefon är trasig. Den telefonen, den är trasig!

Alltså har jag ingen mobiltelefon nu, helvete.

Seriöst, jag känner mej metalt handikappad. Vad är det förresten? Mentalt handikappad..

..det låter allvarligt..

Men nu ska jag sova, har vart trött sen 22:10, och försökt få Calle att åka. tråkigt, men måste man sova, så måste man.

Skulle han inte komma på mitt kalas imorrn (jag fyllde år i måndags), ja, då hade jag allt vart lite tvångsvaken några timmar till. 

BARA FÖR MIN ALEXANDRA ÄLSKLING KOMMER TILL MEJ IMORRN !

Nu är jag glad igen! För att Calle är min bästa vän, Joakim är roligast, Alexandra älskar jag mest av allt, och för att Kim är finast i världen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0