8 september - min födelsedag!

Yuyup, idag fyller jag år. Jag har inte fått någonting, jo. Ett jätte, jätte fint fotoalbum av Alexandra, med massa bilder på oss. ♥

För tillfället porrsurfar jag på Alexandras dator, eftersom jag åkte hit direkt efter skolan & åt glass! (jag porrsurfar inte, jag skriver blogg - fast vår blogg är ju allt för porr så)

Alexandras bästa kommentar idag ; Jag tänkte fisa, men det är din födelsedag och då får man inte fisa. (10 minuter senare fiser hon ändå)

Fast nu får jag snart pallra mej hem, för Joakim (& Calle?) kommer vid 4, halv 5. Okej, det är om en och en halv timme. Men Alexandra ska åka och simma.

Nu har jag ätit så jävla mycket glass, då det blir nog till att göra 100 situps extra, om jag ska orka röra mej resten av veckan.. Ska försöka skriva ett till inlägg sen.


/ Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0