9/9, tisdag

Sen vi gjorde om bloggen, har vi varit mer aktiva. Och jag tror att ni läser oftare nu också? Tänk vad mycket skillnad det blir när det ser fint ut!

Klockan är nu 08:52, om ungefär en kvart ska jag cykla till Alexandra, det är tisdag, då cyklar vi tillsammans. Bara för att inte tappa kontakten. Jag veeeet! Vi är töntiga, men nu när vi går i olika klasser är vi livrädda att vi inte ska hinna med varandra, och sen glömmer man varann, typ.

Idag har mamma lovat att hon ska ringa och beställa en klipp tid till mej, HURRAYY! Jag som hatar mitt hår, jag vill ha kort över hår, och långt underhår. Hoppas, hoppas Lisbeth fattar nu. Och luggen.. Jadu, vi får se vad hon gör med den.

Hoppas jag får klippa mej typ imorrn, men då får jag nog hoppas riktigt mycket. Neh, nu är klockan 5 i, jag måste fixa håret, och borsta tänderna! (& gå upp med disken, den vill jag minsann inte ha kvar i sängen)

För nu ska jag till skolan, slutar 16:00 - FYFAN!
Hoppas vi har datakunskap, det är kul.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0