Ämen,

Nu är jag besviken va. Det va inte alls intressant, det va knappt 1 minut om våldtäckten och mordet. Resten va bara läskigheter alltihop.
Och under största delen av den minuten va jag tvungen att gå upp med kortisonsalvan till mamma, då har jag slösat bort en timme i livet, på att sitta och vänta på något som aldrig kom.

Jag känner mej sviken av alla.. Jag tror det är min förkylning som gör det, jag brukar bli ett pmsmonster när jag är förkyld, ingenting är bra när man inte kan andas. Hoppas det går över tills imorgon (ja, hoppas kan man alltid!)

Nu ska jag läsa FRIDA, nattinatti!


Alexandra Larsson, du är mitt allt, älskar dej mest überalkolist! ♥


Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0