Äntligen Fredag!

Jag lovar, snart kommer Calleman flytta hit, helt seriöst. Han är här oftare än vad jag är här, eller.. Jag bor ju här, Calle bor typ också här.

& Helsingborg är ett land, som ligger i Sverige. Grekland är en världsdel, & nu har Calle mött minst en alkoholpåverkad bilist.

Sjukdiagnos, fredag:
Idag vart det riktigt jobbigt, mina ögon svämmar över hela tiden, näsan trasslar, och jag har börjat få hosta. fan också!

.          .          .

Alexandra; Jag kommer alltid finnas för dej. Är det något du behöver prata om, tveka inte att ringa. Jag finns för dej, alltid. Jag ställer alltid upp för dej, aldrig kommer jag säga att du ringer olägligt. För det gör du inte, jag vill inte att du ska må dåligt gumman. Du betyder allt för mej. Mår du dåligt, mår jag dåligt. Jag älskar dej mest av allt, ingen, ingen kommer någonsin komma emellan oss. Hade jag vart lesbisk hade jag vart kär i dej, min finaste Alexandra. Alltid du & jag, jag lovar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0