Bilder från Kreta;

Fan vad det regnar! Det är en sån här dag man längtar tillbaka till Kreta. Varma underbara Kreta! Jag har förresten lagt in alla bilder på datorn nu. Så nu ska ni få se :

  
 Kalla Sverige                                             Varma Kreta

När jag ser det här kortet, längtar jag tilblaka så jävla mycket!
Men ser hur varm och underbart det va, åh vad jag saknar Kreta.

  
Städerskorna va kärleksfulla                    Utsikten från balkongen


i Poolen va vi inte alls mycket, 3-4 ggr på hela veckan.

  
De få ggr vi va vid poolen, tog vi kort. Felix tog det snygga kortet på mej.. Ungjäveln!

  
                                  Våran balkong.             Mamma tyckte det va fantastiskt 
                                                                        att det växte citroner utanför dörren.


& Peter tyckte baren va fantastisk. (Felix står på händer)


Underbara Kreta, varmt & skönt 24/7 !


   
på Kreta odlar man Chilinötter

  
När det är mattajm är                                 & Felix är rädd
mamma aggresiv                                                           

   
          Felix kopplar av i vattnet.


Efter ett par försök lyckades Peter också..


FBI mamma kopplar av för en gångs skull hon också.


åh, vad jag vill tillbaka!


Solnedgångarna va jätte söta. Fan vad jag saknar Kreta!

    
Bruna ben!                                   Utsikt från en reastaurang.


Jag va helt besatt av att se om jag hade blivit något brun, detta är 5:e dan.

  
Vi skulle in till Chania en kväll. Bussarna skulle gå var 20:e minut. Men dom gick
lite när dom kände för det. Tur att det inte är så här hemma i Sverige. Jag som är
så fantastiskt duktig på att missa bussen. I Chania köpte jag iaf ett armband.
(Sen åkte vi och köpte ett till tre dagar senare, när jag kom på att jag ville ge ett sånt till Alexandra.)

  
Ja, på Kreta verkar det inte finnas några lagar för hur man ska ha 
elledningar, och gas. Där sätter man bara upp 35 000 sladdar
och slänger upp gastuben (?) på flakmoppen..


Någon tråkigt kyrka i Chania. Men jag tycker kortet blev väldigt fint.
(Vi va aldrig inne i den, vi diskuterade det inte ens. Bara gick förbi.)

   
Alexandra: Här har du                          Det fanns gott om
     en riktig pizzalåda!                          stackars gatuhundar.


Som sagt; Solnedgångarna va så söta.


Jag flydde upp på ett berg, det va när jag blev jagad av neger kuken.


Golden Beach. Här träffade jag Christiano.

  
I väntan på duschen, byggde jag korthus för
första gången i mitt liv. Jag va stolt. Men Felix
ägde mej, förstörde mitt och byggde upp hela
kortleken. Som tur va blev duschen ledig..

  
Sista dagen fick vi varsin milkshake av Peter. tacktacktack! Felix tog banan,
jag tog jordgubb. Felix va god, min va äcklig, iaf innan jag blanda i grädden.



Sista kortet på poolen/hotellet/baren/solstolarna. Sista minuterna på Kreta..

  
HEJDÅ ÄLSKLINGS KRETA!

     
Hejhej! Kalla, kalla, iskalla Sverige!


                                                                                                                   / L
                                          



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0