Chimney Sweep = Skorstensfejare :O

Typ första gången jag hinner skriva ett inlägg innan jag åker till skolan,det är lite coolt. Det finns faktsikt en andledning till att jag redan är klar och jag inte ska cykla förrän om typ 45 min. Det va iallfall så här att igår hade jag slängt in lite kläder i tvättmaskinen och så sätte jag den på tiimer så att den skulle sättas på om typ 9 timmar trodde jag men jag hade ställt den på 7 timmar och då vaknade jag av att den dånade. Fast de va ju lite bra för jag hinner både skriva blogg och göra iordnig mitt rum.

Tills idag i skolan har vi typ Engelska-glosor, Matteförhör & En Engeslk muntlig redovisning, herregud vad kul tråkigt. Idag har jag det faktiskt en jätte jobbig dag, först har vi Arbetsätt&Lärande typ 2,5 timme med 5minuters paus (wohoo jag kan inte sitta still 2 min), sen efter de har vi mat och sen Matte,Svenska och Engelska på rad från klockan 12:30 till 16:00, gissa om jag kommer va otroligt sur sen eller?!?!

Och det blir inte bättre när jag kommer hem för då ska jag öva på Nka också den här dan kommer nog inte bli allt för bra. Men det gör inget för snart är det Lovisa Helg, WOOOOOOHOOO :D

Ne nu ska jag packa ner all saker och ängna mig åt nåt annat den sista tiden, men jag måste bara meddela en sak.
Är det äverhuvudtaget nödvändigt att ha de här ordet i läxa : Chimnet Sweep - Skorstensfejare. Vad är en Skorstensfejare? :O

Ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0