Glaaaaaaaaad (:

Idag har jag gjort massa mycket faktiskt. Först när jag hade vaknat och så gick jag och pappa ut och jag målade en sak till typ en sak där fåglarna ska kunna äta i vinter, efter det åkte jag och pappa hem till Paulina och hämtade Bella&Paulina. När vi kom hem hade Carina grejsat mat så då åt vi. Efter maten såg vi en stund på Saw 3 oh sen gick jag ut och åkte moped. Efter en stund kom Bella och Paulina och då cyklade vi in till Vinninga för Paulina ville ha klubba. I Vinninga träffade vi Robert och Lukas. Efter en pratstund åkte i hem igen och såg på The Ring. Sen när klockan va 18:00 skjutsade pappa hem oss till Råda.

I går va jag på kalajs hos Lovisa, det va trevligt. Lovisa och jag fick hjälpas åt att öppna ett av hennes paket för de va inslaget med el-tejp som var lindat 693846382 varv runt paketet. Resten av kalaset va fantastiskt roligt. På kvällen kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem såg jag,pappa och Carina på film. Beck. När den va slut vid 00:00 gick jag och katterna och la oss.

I morgon är det ännu en ny skolvecka men den ska vi nog ta och klara av. Jag har ju helgen att längta till så då ska det nog gå bra.





JAG ÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0