Happy birthday Lovisa!

Som alla förstår så fyller min älskling Lovisa år idag. Hon har vat här en stund i dag och ätit glass,fått sin present, och pratat skit. Det va skojskoj.

När Lovisa hade åka hem cyklade jag i väg till Caroline. Jag och Caroline cyklade och hämtade Rebecca så åkte vi och badade. Precis när vi kom in till poolerna skämta Caroline om att farmor låg i varmvattensbassängen och gissa vad? Det gjorde hon och jag kunde ju inte undvika henne utan va tvungen att vinka till henne. Iallfall dröjde det inte länge innan farmor fick syn på mig och fick världensfart ut genom dörren för att prata med mig. Tro det eller ej men farmor ser faktiskt BRA ut i baddräkt. HAHAHA.

Efter att vi hade badat och hoppat och simmat några timmar tog vi vårat pick-och-pack och cyklade hem. På vägen hem mötte jag tony som va ute och sprang, vilket inte är ovanligt.

När jag kom hem åt jag och sen började jag med mina 732000 läxor, okej nu överdrev jag men det va typ 2 läxor, men det känndes rätt tungt ändå.

Under tiden Lovisa va här idag han vi diskutera lite om vårat "födelsedagskalas" och jag tror att de kommer bli ganska bra. Först måste bara Sebastian Siljö lugna ner sig så ska vi nog kunna lösa det här. Jag tror att de kan bli riktigt kul.






Som Lovisa kanske skrev så hade vi inget för oss i går så vi cyklade till Trässberg och tillbaka, det va ganska roligt. Det roligaste va att cykla. Carl va nog inte riktigt på humör han va ganska trött men det är acceptabelt alla kan va trötta ibland.

När vi skulle cykla hem kom vi inte ens till Bronäs innan både jag och Lovisa höll på att dö av kisserianfall, och då överdriver jag faktiskt inte vi va så kissenödiga så vi fick parkera cyklarna i ett dike och smita bakom typ 3 träd på en åker så alla bilar som åkte förbi kunde se (det kom inga bilar) , men är det panik så är det. En bit frammåt pratade vi bara om hur skönt det va att kissa. Hahaha! Jag har nog aldrig vart så kissenödig i hela mitt liv och det har nog inte Lovisa eller för han klagade på att hon hade så ont för hon va så kissenödig. ♥

Ambulanshistorien har ni ju redan hört om så den är bara onödig att skriva. I morgon ska jag va i skolan och sen va barnvakt medans Mamma går på föräldramöte, då hinner jag skriva mera blogg. Då blir ni väl glada?

Nu ska jag iallfall inte skriva mera utan titta runt på lite annat på datorn.

Hoppas du har haft en underbart bra födelsedag Lovisa. Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0