6 september

Nu har jag minsann fått lite liv i bloggen igen, det känns bra, väldigt bra. Det känns bäst tillochmed!

Idag har det, som alla redan märkt, regnat heeeela dan. Ushe! Jag som tänkte åka till Saleby, men kul att åka barnfota dit när det pisseregnar och är ca -8º. Neh, ingen hit det.

Dagen har jag fördrivit på många olika sätt, först uggla jag framför datorn med bloggen. La in massa bilder från Kreta, längtade ihjäl mej efter värmen, och saknade Yannis. Slår vad om att Yannis saknar sin Shakira oxå.

Dagens outfit skulle man införa här i bloggen: När jag va ute med Zacco regnade det massor, så det va till att ta på sig regnkläder och stövlar. Jag har inga egna regnkläder så jag tar mammas, som det är typ XXL på, inte för att mamma är tjock, utan för att hon ska kunna ha vinterjacka och termobyxor under + att kunna röra sig.

Iallafall..

Så på med XXL regnkläderna, och skor då. Mina hade vart torra fram till brevlådan, typ. Så stövlar tänkte jag, dom kan man ha i vatten, då borde man kunna ha dom i regnet.. ?
haap, ner i källaren och leta. Hittade mina 37:or, men tog 43:orna istället. Mitt skoskav skulle exploderat om jag tog mina, så jap. Joakim tyckte jag skulle tatt kort, och det hade nog vart nästa omslag på Frida, jag vill knappt veta hur jag såg ut.

Jag måste tillägga att den vanliga 20-minuters-rundan tog en halv timme! Jobbigt att gå i förstora skor, så va det stövlar också. Dom jobbiga att gå i när dom är i rätt storlek också.. tror jag.. ?

Idag har jag blitt kåt på min ipod, så den ska få sig en makeover med mitt glitter nagellack. Alla som har hälsat på min telefon, vet att den blev överfallen med nagellackspenseln den också. Men idag är det bara en dag mindre tills jag vet om jag får den rosa/svarta! HURRAY!

Ha en bättre lördag än jag, nu ska jag se om det finns något på tv. eller det klart det finns!

Förresten ; Någon som har sett min kamerasladd till datorn ? Den är borta.



♥ Lovisa älskar sin Alexandra mest i hela världen ♥
/ L


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0