Hemma igen

Min & Alexandras promenad blev som vanligt lyckad.
Allting blir så bäst tillsammans med min Alexandra!

Dagens promenad, blev till min blivande pojkväns (om Alexandra får bestämma) hus.
Vi skulle kolla vart han bodde. Jag vet inte varför. Det kom jag på nu. Varför skulle vi se det?

Kameran va med, inte ovanligt.
Som vanligt försökte vi oss på saker som är får anvancerade för oss.
t.ex. ta kort när vi hoppar på olika sätt. Vi lyckades med ett var, till slut.

Jag gick:                          19:30 
Beräknad hemkomst:   21:00
Kom hem:                       22:00

Min Alexandra är knäpp & jag älskar henne precis som hon är. ♥

××××× ××××× är finast i världen, snart är han min!
Iallafall om jag och Alexandra får bestämma..

natti. natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0