Jag älskar dej, Alexandra!

Idag har jag vart med Alexandra, vi cyklade till Träskberg (igen), till Carl Calle & Joakim. Det va lite segt, men kul att träffa dom små liven ändå. Calle är väldigt söt i hans blonda hår, fast det verkar bara va jag och Äzz som vågar erkänna det, elakt..

På hemvägen, mötte vi en ambulans. Wow, tänker du. Jo, men det va faktiskt rätt wow. För när vi svängde in på vägen till Råda, kom ambulansen tillbaka, med blinkblink-blåa-lampor. Alexandra, som hatar ambulanser, trodde den skulle svänga in efter oss. Men jag förklarade lugnt för henne, att den skulle den inte göra.

Men.. Jag hade fel, den svängde in mot oss. Och körde fort fort efter. Alexandra speed:a på som fan, medans jag försökte lugna ner henne. Min älskling är galen! Hon trodde att amublansen hade på blinkblink-blåa-lampor för att dom skulle skälla på oss. Lilla gumman, vad ska vi göra med dej? Ambulanser skäller inte på folk, dom hjälper döende folk som håller på att dö.

Men nu är det så att ensam mamma söker börjar, så varken jag eller Alexandra är inte kontaktbara mellan 20:00-21:00.
hahahaha!

/ Loviisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0