JAG HATAR MATTE!

JAG HATAR MATTE, HELVETES JÄVLA HELVETES SKIT FAN Åååååååååååå, just nu har jag seriöst damp. Jag hatar den där helvetes skit matten och jag får damp och jag hatar skiten så jävla mycket att jag åååååååå. Och om jag inte klarar provet på Torsdag kommer mamma tvinga mig och sitta hela helgen men den där jävla matten och då kommer helgen va förstörd och jag är förbannad för jag vet att jag inte kommer klara skiten för han går ju inte igenom så det är inte så jävla konstigt att ingen fattar fast alla fattar utom några och åååå. Det är lika bra jag förbereder mig för att göra matte i helgen redan nu. :@ :@ :@:@ :@ :@ :@ :@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0