Joakim idag, ♥

Jag håller med Alexandra, det är konstigt att veckorna går så fort! Och nu har jag vart utan mobiltelefon i nästan 3 veckor, det är ett under att jag har överlevt.

Det är sjukt att man behöver telefonen så mycket. Men som jag har sagt tidigare: Jag missar ju allt som händer omkring mej, vill jag va med någon, jaa, då måste jag hoppas på att personen loggar in på msn.

Hemtelefonen då..?
Jo, den fungerar, men jag får inte ringa mobilnummer, och allas hemnummer finns på mitt simkort som inte har någon mobiltelefon.

Telefonkatalogen.. ?
Nä, jag har försökt, men hittar ingen.

Joakim har iallafall lånat ut en telefon till mej nu, så nu, nu jävlar!
Nu kan jag svara på sms igen, och förhoppningsvis, förhoppningsvis får mamma tag på Dialect imorgon.

.     .     .

Idag har jag hunnit med rätt mycket jag också.

Dagen i någorlunda rätt ordning
;
vakna, 08:29
läste lite
åt frukost
duscha
såg på Svensson, Svensson
sminka mej/tog på mej kläder
gick ut med Zacco en timme
skrev blogg
åt mat
skrev ut massa körtkortspapper
Joakim kom 14:00
åt glass
pratade & skrattade massor
såg på film, Borat
Alexandra ringde ♥
kom på en utflykt till oss fyra
såg på  ensam mamma söker
tog farlväl
sms:ar med Calle & Joakim!

.     .     .

Min pung smakar fortfarande mustasch. Min mustasch smakar fortfarande pung.

Hello U S and A, jag saknar Ronja!

Jag har startat ett nytt projekt (?), städa datorn. Det behövs faktiskt. Det finns en del skit (mest bilder), som är helt onödig att spara på. Det lär ta några veckor innan den är helt städad, men då får jag något att göra när jag har lite tid över. & jag kommer få mer plats till ny skit - som jag senare kommer städa bort.

Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0