Lördag,

Jag längtade så till helgen. När helgen väl kom och jag va jätte glad. Säger mamma att hon ska på fest.
Alltså måste jag va hemma och ta hand om allt..
 
Just nu, borde jag äta. Annars kommer stackars Felix inte få någon mat p.g.a. att jag inte är hungrig sen.
Och jag ska inte va elak mot han, då blir mamma sur på mej. Då kan jag bara glömma Hede.

Jag ska va med på Hede. Alexandra behöver mitt stöd.
Det är jobbigt att va i en flock kåta småpojkar när man är finast och sötast som Alexandra.

Förresten, min telefon är i väg skickad nu. Troligtvis är den hos Sony Ericsson på måndag, och då skickar dom en med likvärdigt innehåll. Vilket betyder nokia 3310 på tekniskt språk.

Dom ska fan inte pracka på mej vilken telefon dom vill, nej! Jag ska bestämma själv, jag vill ha vägbulan, punkt slut.

Jag har inga pengar! Jag funderar på att skaffa ett jobb.
Fast vartdå.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0