Måndag.

Happ, det va meningen att jag skulle skriva ett inlägg i går när jag och Lovisa kom hem från våran promenad men nej så blev det inte. När jag kom hem funkade inte vårat internet och det va faktiskt lite bra för då kunde jag gå och sova.

Vad har Alexandra haft för sig idag då? Jo först har de ju vart skola som alltid, jag känner att jag nästan bor i skolan nu för tiden inte bra,inte bra. Sen har jag vart på arbetsförmedligen och ställt massa frågor med Rebecca&Louise,efterde åkte jag hem och gjorde mina 400 läxor. Sen ringde Caroline och då åkte jag till henne en stund och nu gör jag läxor igen. Mitt liv just nu känns som de består av endast Skolan&Läxor hur i helsikes dumt låter inte de men det är sant.

Igår va iallfall jag och Lovisa ute på en Söndagstripp på kvällen, det va väldigt trevligt de där. Som alla vet eftersom Lovisa skrev de va vi ute och jagade en viss persons hus och gissa vad? Vi fann det! Ibland är vi LITE för bäst. Alla måste ju va bra på något och jag och Lovisa har fårr äran att va bäst.

Snart är det helg igen tiden går snabbt när man har roligt. På Fredag blire Lovisa och på Lördagen ska ho eventuellt sova här för vi vill inte sova hos Lovisa eftersom hon är hemma själv och aa nej då kommer vi skrämma upp varandra så vi kommer antagligen pissa ner oss om inte ännu värre. HAHAHA!

Ne nu orkar jag inte underhålla er mera men ett nytt inlägg kommer i mo´rgon om inte två.
Sov gott allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0