Måndag

Ne nu är det inte många dagar kvar på Sebtember månad heller. Allt går så fort nu för tiden. Skolan,Hemma, och Helgerna. Dom senaste gångerna jag har vart hos Pappa&Carina känns de som jag har åkt dit samma dag som jag åker hem men då har jag ändå vart där en hel helg.

Idag har det vart bra i skolan, om någon undrar. Först började vi 09:40 med Engelska sen Studiepass x2 Sen mat Svenska och Studiepass igen. Så min dag är ganska bra, men det är klart den kunde vart bättre.

I veckan händer det nog inte alls något speciellt, jag ska iallafall göra läxor Måndag,Tisdag och dom andra dagarna har jag inget alls för mig. Men de kan ju va bra att inte ha något alls för sig i dag men de är klart att de är tråkigt. Om nån vill får den anfalla mig dom dagarna.

I helgen ska jag till pappa. Där vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag vet bara att Rose-Marie och Sture kommer en dag men sen ska jag väl inte göra något speciellt då heller.

Fy åt fan vad kallt de är, jag kommer frysa ihjäl.

Och nu är jag massa jätte glad igen, för Sebastian kunde byta helg och allt blir as bra igen. Den dan kommer bli kanoners ska i se. Och bara för jag är bäst hinner jag träffa Lovisa både : Fredag,Lördag & Söndag för vi har flyttat våran  "tjejkväll" som några tjejer skulle ha till den 10 Oktober så då hinner jag träffa ♥Lovisa ♥


Du är den absolut finaste jag vet älskling.
Det är du som gör mig glad och att jag orkar.
Vi är och kommer alltid vara oåtskilljiga.
Älskar dej mest Lovisa♥



//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0