Mer blogg

Jag är dålig på att skriva blogg nu för tiden, jag är dålig på att sitta vid datorn också. Det är visserligen bra. Men värt att ha en blogg om man inte skriver något? Neh, jag tror inte det va.

Min lediga dag är planerad;
• Köpa 10-ämnes block (det är jobbigt att ha ett litet block till allt, och det är ännu jobbigare att ha 35 olika block)
• Köpa hårfärg till Calle (kanske, kanske)
• Städa
• Gå ut med Zacco x2
• Göra läxor, så slipper jag det i helgen
• Laga mat
• Diska
• Va med Calle
• Ringa mamma
Försöka skriva blogg ikväll

JAG ÄR JÄTTEKÄR I TELEFONEN JAG HITTADE,
BÄST FÖR ER ATT NI VET VART MAN KÖPER DEN!

Alexandra, du betyder mest. Jag älskar dej!  ♥

/ Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0