Muffins

Nu sitter jag & väntar på mina muffins ska bli klara i ugnen. Jo, det är sant! Jag bakar muffins! Calle blev förvånad när jag berättade vad jag skulle göra. Vaddå? Muffins är gott!

Jag vet att jag tjatar, men jag vet precis hur jag vill att bloggen ska se ut. Men det är för komplicerat för mej att fixa..

Jag får testa mej fram, men det är så jobbigt.
Ingenting kommer bli som jag vill om jag inte gör något så jag får fixa´t själv.

nu kan bloggen se annarlunda och konstig ut ett tag. Sen blir allt som vanligt igen, eller förhoppningsvis så som jag vill ha det!

Poliser är det hetast som finns, det är ingenting att disskutera, Joakim!

Alexandra, alltid, alltid vi ♥

Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0