Outsiders..

..är iallafall det mest märkliga tv-program som finns! Jag gissar på att alla vet att det handlar om konstiga människor, som gör annorlunda saker.

Idag t.ex;
En tant i england som födde barn 24/7 och sen gav bort dom. Hon fick ungefär 150 000:- för varje barn, och för dom pengarna skulle hon plastikoperera sig, eftersom hon hade fått hängiga bröst, och överbliven hud på magen efter alla graviditeter.

Hade hon aldrig fött barn åt andra hade hon aldrig behövt plastikoperera sig? Liksom, jag förstår inte riktigt vad vitsen är. Jag slår vad om att hon hade en helt perfekt kropp, innan hon började med sina konstigheter.

Sen handlade det om en familj som hade 10 barn, jag tycker inte det va så annorlunda egentligen. Inte efter att ha sett tanten i England. Men jag kan ju erkänna att jag skulle aldrig vilja ha en familj med 10 barn, och 2 vuxna.

Nä, den älsta bodde ute på tomten i en barack för att slippa småsyskonen. Herregud, stackars människa!

Och de 3:e psykfallet i dagensprogram :
Som faktiskt inte va något psykfall, utan mest häftigt. Det va en tant i Sverige någonstans. Hon hade 11 barn, eller om det va 12..

Det första fick hon när hon va 18, och de sista när hon va 43. När hennes sista barn föddes, va den redan moster till sex personer, det är coolt faktiskt.

Dom hade försökt fixa en släktträff i hur många år som helst, men det passade aldrig. Nu hade dom iallafall fått det att funka, och för att alla 102 stycken, skulle få plats fick dom hyra en hel stugby! Snacka om stor familj!

I nästa program : ja, det vågar jag knappt se på. Det handlar om nudister/naturister. Någon spelade nakengolf, och någon annan skulle uppfylla sin önskan om att springa ett nakenmaraton.

♦     ♦     ♦ 

På tal om konstigheter, jag har fått för mej att jag vill låna en bok på biblioteket, va händer eller? Jag borde verkligen uppsöka läkare!

Jag har inte ens ett lånekort, nä, nu måste dialekt verkligen ringa, så jag får en ny mobiltelefon. Så jag får tillbaka mitt liv, som jag råkade packa ner i lådan till telefonen.

Jag rent ut av hatar att va utan mobiltelefon. bah, hoppas dialekt ringer imorgon!


Gonatt!          / Loviisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0