Pappa Helg.

Aa,nu är jag iallfall hos pappa. Igår gjorde jag inte alls så mycket. Farmor kom hit och vi fikade. Sen va Bellas kompis Emelie här och vid 9 skjutsade vi hem henne och när vi kom hem så såg vi på en film på tv:en.

Idag har jag redna hunnit med en hel del faktiskt.

Gick upp 09:30
Ätit Frukost
Kammat katterna
Städat mitt rum
Vart i Skara
Vart på Jula,nån bil affär med Pappa&Stig-Helmer (nu skulle du viljat vart med Lovisa va?)
Suttit vid datorn & skriver blogg. 
 
Och det är llite coolt att jag har hunnit så mycket och klockan är bara 11:32.

Nej nu ska jag inte prata om vad jag har gjort och inte gjort, utan istället om vad jag ska göra idag. Fast de vet jag inte riktigt än eftersom jag inte vet om Rose-Marie & Sture kommer men om dom inte kommer så ska jag grejsa ute med  Pappa&Carina. Det är konstigt det finns alltid något att grejsa med här men inte i Råda. Mystiskt,Mystiskt!!

Nej nu ska jag gå ut och grejsa lite men jag LOVAR att skriva ett nytt inlägg sen igen eftersom det har blivit mindre nu igen av nån andledning.




Finare människa får ni leta efter,då får ni leta lääääänge.
Älskar dig Lovisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0