Sleten.

Happ, skola va de idag igen då. Idag,va dan inte alls lång (08:00-11:55). Aa efter som jag slutade så tidigt åkte jag först med mamma och handlade sen åkte vi och hämta Bella på skolan och efter de åkte vi fram på stan. På stan såg jag älsklings Lovisa fast hon såg inte mig, sorry om jag inte sprang ut till dig gumman. 

Ikväll ska jag bara va hemma och sova och äta chips, för jag är lite halv dassig och de måste ha gått över till i morgon så jag kan va med Lovisa. Ikväll skulle jag egentligen åkt hem till Emilia klockan 18:00 och  efter de skulle vi till parketten. Tråkigt att jag inte kunde följa med men vi får hoppas att dom har det jätte roligt. 

Aa, som jag skrev nyss så ska jag aldså träffa älskling i morgon. Det kommer bli massa kul.  Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det löser sig vi brukar jämt komma på massa knepiga saker så de löser sig vill jag lova.


ALLT JAG KÄNNER OCH GÖR, KANSKE BORDE TÄNKA MIG FÖR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0