Tjohlahopp.

Idag har min dag varit blandad rolig/tråkig/underbar/kass/fantastisk/seg. Dagen började med att jag cyklade till Rebecca i 270 Km/h när jag kom till henne stog hon utanför sitt hus och väntade på mig, så vi åkte iväg direkt till skolan. Först på schemat hade vi studiepass,det va väl bra jag jobbade massor jag hann faktiskt göra klart ett helt arbetsätt och lärande papper.
 
Sen va det matte den va tråkig & seg. Jag tillbringade matte lektionen åt att måla pizzor dom blev misslyckade. Efter matten va det mat och sen det tråkigaste jag vet ESTETISKVEKSAMHET, det är hel tråkigt. Efter de slutade vi så då cyklade jag hem. Jag glömmde berätta att det roligaste,underbaraste & fantastiska idag va att jag träffade Lovisa. Jag blev massa jätte glad. Det nästan kom tårar ur mina ögon så glaaaad blev jag. Okej och nu tror ni att jag och Lovisa aldrig träffas mer men så är det inte, utan det är bara så att vi inte träffas lika ofta vi hinner liksom inte de och då när man väl träffas typ 10 min blir man överlycklig.

Eftersom jag aldrig skrev blogg igår får jag väl meddela omvärlden vad jag gjorde igår då. Förs va jag i skolan som vanligt. Efter skolan bestämmde Jag,Rebecca och Caroline att vi skulle titta på naturarnas invigning, eftersom Caroline skulle komma med bussen från Skara lite innan 4 bestämmde vi oss för att mötas på Delagardieskolan. När jag och Rebecca körde in på skolan hörde vi nån som skrek och gapa från ett fönster då va det Rickard & Erik som inte hade åkt hem från skolan än utan satt där uppe och uggla. Vi såg inte till Caroline så vi gick upp tilldom. Efter ett tag kom Caroline och då visade de sig att dom hade flyttat invigningen till nåt ställer så då orkade inte vi cykla dit så vi stanna och pratade med Rickard och Erik innan jag och Caroline åkte hem och Rebecca till massage.

När jag och Caroline kom hem åkte vi med Carolines granne och hämtade Carolines noter på sockerbruket sen åkte vi och lämnade Felix på hans fotbollsmatch i råda. Sen hann jag och Caroline inte va hemma länge innan Rebecca ringde och då åkte vi 3 till Rickard där vi såg på den nya Batman filmen. Halv 10 cyklade vi hem och sen gick jag och la mig.




Älskar dig Lovisa, du betyder mest för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0