Torsdag

Som Lovisa skrev så har inte jag heller vart särsklit aktiv med att skriva blogg på senaste tiden, och om jag har gjort de har det blivit typ 3 meningar. Det får jag ändra på.

Egentilgen städar jag mitt rum nu men nej det är så satans urtråkigt så jag orkar inte. Mamma säger att man nästan får klättra in i mitt rum för att komma in men ne det stämmer inte.

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Det börjar faktiskt rulla på ganska bra och jag tycker nästan tillochmed att det är kul i skolan. Först hade vi Matte sen Estetiskverksammhet ( Jag är Teckning/Målning) och efter det hade vi ett studiepass till klockan 16:00 men vi fick gå 15:20. Efter det cyklade jag och Rebecca hem. Och aa nu städar jag mitt rum...

Imorgon ska jag troligtvis va med Anton,Lovisa och Sebastian. Det ska bli skojskoj. Det va typ 1000 år sen vi va senast ju. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det spelara faktiskt ingen roll bara jag får träffa er. 
Det tråkigaste med Delagardie är att man inte träffar sina gammlaklasskompisar och sånt så mycket . Idag var tex första gången jag såg Joakim&Carl okej jag vet att dom inte är i skolan mycket men ändå. 

Nu ska jag fortsätta städa jag återkommer i morgon med en ett nytt inlägg. 

Alexandra&Lovisa <3


// Äzz


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0