Tråkdag, som inte va så tråkig

Som jag nämnde i morse hade vi någon dag med alla HP-klasser, först va det tipspromenad och det va allt annat är roligt. Våra guider gick fel, och man fick ont i fötterna. Jag kan inte påstå att det va intressant att höra om Lidköpings sevärdigheter som man redan vet allt om.

Efter lunch va det roligare.
Åttakamp, det verkar hur tråkigt som helst. Men det va annorlunda grenar, så det va faktiskt kul! Jag blir förvånad över mej själv. Jag tyckte det va kul. Det är fantastiskt!


Idag har jag gjort en egen blogg också.
Jag har haft 2-3 helt misslyckade innan, och denna med Alexandra. Och den här är jag böjd med, den ser rätt okej ut, och det verkar som om några läser den iallafall.

Därför gjorde jag en egen. Kolla in den!
(länk finns i menyn, under kategorin Länkar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0