trött.

Efter en lång, tråkig, ensam dag i skolan är jag pissetrött. Sen dans på det, och gå på stan i en timme för att vänta på klipptid, jobbigt!

Nu har jag iaf Sveriges kortaste hår, med mina fula lockar. Fast dom ska jag döda imorrn med plattången!

Jag funderar på om jag vill köpa gråa leggings, och vilken färg isåfall. Alltså, gråa, eller gråa, den gråa som är gråa och vita prickar typ, eller typ mörkgrå.

Sen vill jag ha ett diadem också, herregud vad jag vill ha idag! Ett diadem med typ, pärlor på. Jo, jag håller med om att det låter förjävligt, men jag såg en som hade det. Och det va riktigt fint! Letade faktiskt lite på stan idag, men hittade inget.
Sen vill jag ha en ny plånbok också, men det är jag verkligen för snål för att köpa. Som Alexandra sa en gång: Varför i helvete ska jag betala 250:- för en jävla plånbok? Då har jag för fan inget att ha i den!

Det stämmer, men åh andra sidan måste man ha något att ha sina pengar i , om man får några. Annars måste man ha något att förvara korten i, och kortet på mej och Alexandra självklart! Och kanske, kanske några mynt. Neh, jag ska fundera på´t.



•   •   •   •   •   •   •   •  



Idag är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter, jag orkar verkligen inte gå upp halv sju imorrn, och va i skolan vid åtta. NEJ! Jag orkar faktiskt inte det. Får man va hemma från skolan för att mamma inte har orkat sätta på värmen i huset så det är svinkallt och man blir trött ?

Eller är det "ogiltlig frånvaro" kanske ?

bah, jag bara längtar tills om tre år när jag slipper skolan, och förhoppningsvis har ett jobb så jag kan flytta till en lägenhet med värme i. Och att jag dessutom inte måste gå upp halv sju varje morgon, tidigast halv åtta. Annars vill jag bli förtidspansionär.

Jag funderar på en sak.. Förut hörde jag talas om SP, jag ska nog byta dit tror jag. Sovmorgonsprogrammet nästa!



 Alexandra, du betyder allt för mej. Alltid vi. Älskar dej mest av allt. ♥


 

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0