Turism + ont i huvudet = Sova ?

Jag har ont i huvudet igen.
Jag tror jag har lekt för mycket sanning & konka med Joakim.
Men det va kul! Msn-spel äger, iallfall lite.

Sötsara påminnde mej om att vi hade turism tills imorgon, redovisning.
Jag har gått och tjatat på Sara hela dan idag att vi måste kunna turismen.
Kan jag turismen? Nä, för den glömde jag av.

& jag som har så ont i huvudet, jag vill sova.
Imorgon är det jobbigt i skolan, två datalektioner på rad,
mina ögon kommer bli fyrkantiga.
Eller åttakantiga, så mycket vi sitter vid datorn i skolan!

& min mascara är sluut, eyelinern också.
Men det har den vart ett tag. Bah, jag kommer utplånas från jordens yta!
Nä, jag vet inte varför..
Jag är knäpp..

Därför ska jag träna på turismen nu.
Redovisning första lektionen. Önska mej & Sara lycka till - vi behöver det!

Lovisa längtar till helgen, Alexandra hela helgen! Bääääst!
Redan tisdag imorgon, sen är det fredag! ALEXANDRA!

först turism
sen natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0