Söndag

Happ, söndag igen idag då. Helgen och veckorna går fort nu för tiden tycker jag.
I helgen har jag hunnit med en hel del. Tex: Vart sjuk,sovit,vart med Lovisa,städat mitt rum,vart på stan,kollat när Filip spelade handboll,vart ute och gått och lite sånt.

I morgon är et ännu en skolvecka, inte alls kul men jag känner på mig att den kommer gå mega snabbt.

Igår fjantade jag och LOvisa oss med att ta massa kort på oss och aa vi hoppade från tågövergångens staket och sen kom vi på att det blir bättre om man hoppar från en gunga. Så då åkte vi till min Lekplats och hoppade. Det är bra att vi får leka lite ibland.

Jag längtar massr till näst-nästa helg. För först på Fredagen ska jag bowla och äta med Emilia,Elina,Emelie,Louise,Johanna,Elin & Rebecca. Det kommer bli massa kul. Och sen på Lördagen ska jag träffa mina älskling-pälsklingarna Lovisa,Anton,Sebastian,Carl & Joakim och då ska kanske Lovisa sova hos mig om hon inte har Zacco. Det kommer bli underbart roligt. Och på söndagen ska jag anfalla Lovisa igen. Den helgen kommer bli bättre än bäst vill jag lova.

Och precis nu gjorde Sebastian mig besviken och säger att han kanske kommer överge oss den 4 Oktober. Men jag och Lovisa ska nóg få han på andra spår.

Ne nu måste jag verkligen se på Ensamm Mamma Söker. Som vanligt på Söndagr mellan 20:00-21:00 är jag och Lovisa okontaktbara.







//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0