Fjant-kort

Jag håller med Lovisa. Vad är felet på oss egentligen. Har vi blivit helt puckade eller vad är de med oss. Nu får vi ta tag i de här och göra något åt de. Jag längtar tillbaka till Julen jag med. När alla va sig själva, när ni hälsade på i Vinninga och jag kom ut med värsta knullrufset och håret stog åt 300 håll, när vi åkte till Daggan, åt brända popcorn, träffades varje helg. JAG SAKNART!

.      .     .

Ikväll har jag vart med Lovisa-älskling. Vi hade skit roligt. Det va de roligaste jag har haft på länge. Det får vi ta och göra om älskling. Vi tog kort och fjantade oss.

Imorgon ska jag sysselsätta mig åt läxor. Ap tråkigt men det är ett måste att göra dom.


Du är den absolut bästa som finns Lovisa. Alltid vi ♥

Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0