Måndag

Jag tycker vi har blivit jätte flitiga på att skriva blogg,det är kul att skriva bloggiliblogg. Idag har jag vart i skolan,skolan börjar faktiskt bli ganska kul om man får säga så om skolan. Jag gillart. Iallfall så har jag Rebecca och Louise kört samma lek som vi gjorde förra veckan. Jag kan ge några roliga exempel vi fick :

Op & Alexandra stoppar äpplen i röven på varandra, på Alexandra.

Pontus & Elin kliar varandra på pungen i matsalen.

Alexandra & Louise rövknullar på bordet i matsalen.

HAHAHAHAHHAHA!

Det va dom jag kommer ihåg sen finns de typ 40 lappar till med massa roliga namn och grejs på.

Idag sg jag bästaste Lovisa älskling i skolan, tyvärr va jag i biblioteket så jag hann inte fara ut och anfalla henne, det får bli nästa gång.

Ne nu orkar jag faktiskt inte skriva mer blogg. Jag kan skriva en lång i morgon.

Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0