Mjo.

Jo jag vet att jag har blivit riktigt kass på att skriva blogg nu för tiden igen men nu har jag faktiskt en andledning - Jag har klämt 2 av mina fingrar i dörren. Klantigt gjort de där av mig tycker jag. Okej de va ingen andlednig och jag gjorde de idag.

Happ, idag har det vart skola som vanligt. Dan har vart bra, och jag trivs fantasktiskt bra i min klass och det gör förhoppningsvis Lovisa i sin klass också! Idag har jag vart ute och gått och bara vart hemma. Gick förbi Caroline och tog en vattenpause och sen åkte jag hem och aa nu sitter jag här.

I morgon är det iallfall BF1b som ska ta kort. Lyckat kan jag ju bara säga. Det kommer se förjävligt ut. HAHAH! Imorgon ska även jag och Lovisa ut och gå. Jag känner på mig att de kommer bli en hel del tjöt och mindre gå! Menmen det kan va trevligt de med.

Förövrigt är jag massa trött och vill sova men ändå inte för då kommer jag va övertrött i morgon för att jag har sovit förlänge. Sen sitter jag och tänker på hur mycket eksem jag kommer få i öronen i morgon på Estetiskverksammhet (Jag nämner inga namn) eftersom den männsikan aldrig kan sluta tjöta.




Nu ska jag gå och göra något annat. Imorgon vill jag lova att de kommer ett lååååångt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0