Just precis..

Just precis nu är jag barnvakt åt Filip eftersom mamma är på föräldramöte på Delagardie. Jag har lyckats tvinga upp Filip i hans säng för att läsa superhjältarnaboken. (STOLT). Annars gör jag väl inte speciellt mycket. Sms:ar med Louise som har smitit in på föräldramötet.

Nyss pratade jag med Lovisa i telefonen. Som hon skrev innan försöker vi göra allt för att vi inte ska glömma av varandra och som Lovisa nästan skrev så är det väldigt lätt hänt. Vi går ju inte i samma klass längre och vi har båda fullt upp med massa läxor och att gå i skolan till 16:00 på dagarna. Men de här ska vi nog klara annars vore vi för jäklarns dåliga.

I helgen ska jag åka till pappa och på Lördag ska jag åka till Lovisa på kalajs. I veckan händer det nog inte så mycket mer än Läxor & BLOGG, BLOGG & ÄNNU MERA BLOGG. Jag måste komma på något intressantare att skriva om, så ni inte bara överger våran blogg och den står och möglar, det vore ju lite trist.

Okej idag har ja inte skrivit så mycket men jag orkar faktiskt inte de men i morgon får jag väl skriva massor i stället. Jippie.

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0