18 September

Läslust dagen va sådär. Den va bra men det hade vart bättre om vi fick va hemma.

Idag iskolan så träffade jag Lovisa. Eftersom vi inte hinner prata så mycket nu så blir de så att när vi väl träffas babblar vi på i ett och vi har massor att berätta för varandra. Innan när vi gick i samma klass hann vi tjöta om de på vägen till och från skolan men nu får vi ta allt på en gång. Förhoppningsvis får jag träffa henne i helgen eller jag vet rättare sakt att jag får de. Det blir nice:igt de.


Skoldagen började med en film typ ett öga rött eller något liknande hette den. Den va kass. Jag höll på att somna men Emilias nys väckte mig till liv. HAHA! Efter filmen va de rast typ 2 timmar sen va de 50 minuters lektion. 2 lärare läste 20 minuter i 2 böcker. Inte alls roligt. Efter de va det hem-cykling som stog på schemat. När jag kom hem gjorde jag inte alls mycket städade mitt ruum och nu pratar jag med Emilia & Elin på msn, och hoppas att Lovisa ska logga in men de gör hon inte.  Aja jag får prata med na i morgon. Ne nu ska jag se på tv och äta banan.






I morgon är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0