Blogg,Blogg.

Lovisa tyckte att jag skulle skriva några rader så jag får väl ta och göra de.

Igår hade vi förövrigt jätte roligt. Förrutom att Anton sprutade ner mig med Sebastians parfymer och jag har duchat 2 gånger sen dess men lukten vägrar gå bort. När jag och Lovisa skulle åka hem igår kväll från Sebastian trodde vi att det va en fullegubbe på Månesköldskolan och skrek på oss. Men det visade sig att det va Rickard, Caroline, Rebecca & Emma. HAHAHAHA!

Idag har vi haft kalas för mig och Peo. Morfar och Gittan åkte ganska tidigt för Gittan orkade inte mer. (Hon är sjuk). Roberth och Elin åkte typ 1,5 timme efter Morfar och Gittan för dom skulle på Bio. När alla hade åkte fick Mormor för sig att jag hon och mamma skulle gå ut och gå men det slutade med att vi stog långt in i en skog och plockade svamp. NU har vi precis ätit tacos och nu säger mormor att vi ska äta godis. Jag blir glad av att se Mormor frisk :D

Lovisa sa att om jag inte om på något att skriva kunde jag skriva hur mycket jag älskar henne men det blir så svårt eftersom det inte går beskriva med ord hur mycket jag älskar dig gumman. Alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0