17:01

Nu är jag hemma igen efter en hel dag iskolan. Dagen har vart bättre än jag förväntade mig men det är ändå inget att gnälla över. Okej jag vet att gnälla är precis det jag gör nu så nu slutar jag med de.

Idag ska jag öva matte och ännu mera matte och troligtvis ännu mer matte, men vi har tydligen matte prov på torsdag och jag,Emilia & Johanna fattar istort sett ingenting men de här ska jag fixa. Idag har jag inte sett skymten av Lovisa iskolan, det va inte bra de men jag dör inte men bara nästan menmen.

Idag sa Rickard en liten skoj sak som jag skrattade jävel åt!!

Maria: Rickard sluta upp med dom där högstadiefasonerna
Rickard: Högstadie?
Maria: Jaa.
Rickard: Du menar mellanstadie.

Hahaha, jag vet de va inte ens kul men de va ändå lite kul. Hahaha.

Ne nu ska jag öva matte och äta men jag skriver en blogg till senare!

ÄlexandraLängtarTillHelgen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0