TRÖTT!

Nu när våran blogg är finast kommer det bli mycket roligare att skriva blogg tycker jag. Okej den kommer troligtvis alltid va lika ointressant som vanligt när jag skriver men det får ni bara stå ut med. Höhö.

Just nu håller jag på att fixa i ordning Lovisas födelsedagspresent eftersom hon fyller år i morgon. Det går inte allt för bra om jag säger så, men allt löser sig nog till slut.  Mer än Lovisas present så har jag väl inga större världsprojekt framför mig.

Idag ska jag inte göra något alls tror jag. Minsta möjliga. Jag vill städa mitt rum så det blir jätte fint men jag tackar nog nej till de erbjudandet.

Idag är jag trött för jag har haft en jobbig natt. Jag kan berätta. Det va så här, jag tänkte va snäll mot mormor och låna ut min säng eftersom hon har vart sjuk och aa då tycker jag synd om henne. Iallfall så tog jag madrassen som va hel och det va inte mitt smartaste val kan jag ju tala om. När jag hade sovit ungefär 2 timmar vaknade jag av att jag inte låg på en madrass utan nämligen på ett stenhårt golv, då tänkte jag att jag skulle va smart igen så då gick jag och la mig i soffan vilket visade sig inte heller va ett smart val. Ne för där låg Rolf i andra änden och snarka så de eka. Menmen jag va ju tvungen att ligga där så det va bara att göra de.

Under natten vaknade jag typ 6000 gånger av att jag trodde de va nån som bröt sig in i huset men det va ROLF som snarka. JIPPIE! När jag väl somnade och hade sovit ett tag i sträck vaknade jag av att nån stog och hoppade på min mage och kittlade mig under fötterna, jippie nu hade alltså Filip vaknat och va på värsta jobbiga bus humöret. Efter 40 minuters hoppande och kittlande lyckades jag ta mig upp ur soffan med typ ryggskott,nackskott och hela köret. Då förstår ni säkert vilket humör jag är på idag. HAHAHA!

Ne nu ska jag sluta tjöta och göra lite nytta. Det kommer ett till inlägg sen vill jag lova :)


//Alexandra





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0